.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جمع‌آوري بخاري‌هاي قطره‌اي از مدارس گيلان

رئيس سازمان آموزش و پرورش گيلان از خريد 3 هزار و 475 بخاري كاربرات‌دار (شوفاژي) در سطح مدرسه‌هاي استان خبر داد و گفت: امسال براي نخستين بار تمام بخاري‌هاي قطره‌اي از مدرسه‌هاي گيلان جمع‌آوري شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس از رشت، سيدمصطفي حسيني عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران آمار دانش‌آموزان استان را 450 هزار نفر اعلام كرد و افزود: اين تعداد دانش‌آموز در 5 هزار و 645 مدرسه با 22 هزار كلاس درس مشغول تحصيل هستند.
وي با بيان اينكه 37 هزار نفر فرهنگي تربيت اين تعداد دانش‌آموزان را بر عهده دارند، تصريح كرد: با تلاش پرسنل سازمان آموزش و پرورش و آموزشياران ميزان باسوادي در گيلان بيش از 97 درصد است.
حسيني ضريب هوشي مردم گيلان را بسيار بالا دانست و اظهار داشت: در استان 40 شهر و 2 هزار و 700 روستا وجود دارد كه 20 شهر و يك هزار و 200 روستا با استاندارد باسوادي جهاني تطبيق دارد و در 20 شهر و يك هزار و 500 روستاي باقي مانده نيز در سال 90 بي‌سوادي ريشه‌كن مي‌شود.
به گفته وي 80 نفر از طريق نهضت سوادآموزي به مدارك دكترا و كارشناسي دست يافتند.
رئيس سازمان آموزش و پرورش گيلان اضافه كرد: كسب مدارج بالاتر از طريق نهضت سوادآموزي نشانه ظرفيت بالاي ذهني مردم گيلان است.
وي در بحث فضاهاي آموزشي بيان داشت: خيران مدرسه‌ساز گيلان تا كنون 118 مدرسه ساختند و 23 مدرسه نيز با 60 درصد پيشرفت فيزيكي در دست احداث دارند ضمن اينكه مجتمع‌هاي استعدادهاي درخشان نيز گسترش داده شد.
حسيني پايه‌ريزي توسعه نظام استعداديابي را از برنامه‌هاي مهم سازمان آموزش و پرورش عنوان كرد و اذعان داشت: در سه سال اخير 40 سالن ورزشي با زيربناي 7 هزار و 938 متر مربع در مدرسه‌هاي استان به بهره‌برداري رسيده است.
وي اضافه كرد: احداث 61 باب سالن چند منظوره با 5 هزار و 600 متر زيربنا، مفهوم تحول در آموزش و پرورش براي تربيت نيروي با نشاط انساني، مراد ما است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.